Kai pasirenkate produktą iš Lowrance gamintojo sertifikuotų atstovų, Jūs
automatiškai esate apsaugotas standartine paslaugų ir paramos programą, kuri apima šias funkcijas:
- Globalus serviso tinklas
- Garantija 2metai
- Klientų aptarnavimų vietose siūlo informaciją apie produktą, techninę pagalbą ir garantinę paramą techninių ekspertų
- Lengvai pasiekiama savitarnos sekcijos, DUK ir elektroninio pašto pagalba internete
LOWRANCE paslaugų programos privalumas kurią siūlome yra pilnas servisas ir palaikymas šioje srityje. Aptarnavimo ir paslaugų programa Advantage palaiko pirmine tiek prekiautojui tiek vartotojų užklausą, pirminio pardavimo metu visą garantinį laikotarpį, ir pasibaigus jam. Užtikriname Jūs dėl kokybės aptarnavimo pasirinktais partneriais, mūsų pardavėjais ir pasirinktais produktais mūsų vartojimui.
|
Mažai tikėtina, kad mūsų produktas sugenda 5-metų laikotarpyje. Tačiau mūsų „Advantage service“ programa
turi Trade-Up variantą, kuris suteikia teisę atnaujinti Jūsų sena produkta i naują, naujų technologijų produkta
už sumažita kainą. Pirkimo dokumentas yra būtinas.
Vartotojas gali susisiekti su klientų aptarnavimo servisu ir atliktii prekės autorizacija arba prisijungti prie interneto
ir užregistruoti savo produktą pats sukurias RMA.
Jeigu produktas brokuotas arba sugedęs: Jeigu produktas nėra brokuotas arba sugedęs: . |
|