Kai pasirenkate produktą iš Lowrance gamintojo sertifikuotų atstovų, Jūs
automatiškai esate apsaugotas standartine paslaugų ir paramos programą, kuri apima šias funkcijas:

  • Globalus serviso tinklas
  • Garantija 2metai
  • Klientų aptarnavimų vietose siūlo informaciją apie produktą, techninę pagalbą ir garantinę paramą techninių ekspertų
  • Lengvai pasiekiama savitarnos sekcijos, DUK ir elektroninio pašto pagalba internete

LOWRANCE paslaugų programos privalumas kurią siūlome yra pilnas servisas ir palaikymas šioje srityje. Aptarnavimo ir paslaugų programa Advantage palaiko pirmine  tiek prekiautojui tiek vartotojų užklausą, pirminio pardavimo metu visą  garantinį laikotarpį, ir  pasibaigus jam. Užtikriname Jūs dėl kokybės aptarnavimo pasirinktais partneriais, mūsų pardavėjais  ir pasirinktais produktais mūsų vartojimui.


5-Metai Advantage siūlo visapusiška paramą penkerius metus, 
įskaitant atnaujinimo galimybes į esamus produktus.

Mažai tikėtina, kad mūsų produktas sugenda 5-metų laikotarpyje. Tačiau mūsų  „Advantage service“ programa
turi Trade-Up variantą, kuris suteikia teisę atnaujinti Jūsų sena produkta i naują, naujų technologijų produkta
už sumažita kainą. Pirkimo dokumentas yra būtinas.
Vartotojas gali susisiekti su klientų aptarnavimo servisu ir atliktii prekės autorizacija arba prisijungti prie interneto
ir užregistruoti savo produktą pats sukurias RMA.

Jeigu produktas brokuotas arba sugedęs:
Vartotojas gali kreiptis į techninės pagalbos skyrių arba sertifikuota atstova ir atlikti garantinį aptarnavimą. Jam tai nieko nekainuos jeigu: prietaisas yra sugedes,ar jo garantija nepasibaigus.

Jeigu produktas nėra brokuotas arba sugedęs:
Vartotojas turės sumokėti už visus testus ir kitas
patirtas išlaidas testavimo metu.

.